Filmul meu preferat

                                         

                                                    Soul reaper

Filmul meu preferat se numeste Soul reaper . Am vizionat acestr film acum cateva saptamani cu doi prieteni dragi mie , David Moțco si Ingrid Prise. Soul reaper estre un film horror , regizat de Bob Pipe si a aparut in 2019.


Poveste incepe cu un grup de sase tineri plecati intr-o mini vacanta pentru a celebra petrececea burlacilor dinaintea nuntii prietenului lor , Charlie. Acestia au inchiriat  o cabana in strafundul unei paduri din Anglia.Cand au ajuns acolo au fost întimpinati de farsele glumetului Charlie , care i-au speriat pe prietenii lui la inceput. Pe parcursul sederii lor in zona , protagonistii au avut parte de mai multe intamplari ciudate si au inceput sa creada ca locul era bantuit si ca se afla in mijlocul unui mare pericol. Dintr-o data personajele secundare  incep sa fie omorate pe rand m, ramanand in cadru doar protagonistii. Ei afla ca au nimerit in preajam unor oameni periculosi care fac parte dintr-un cult satranist si care practica ritualuri de sacrificare.
Finalul este unul neasteptat si foarte intens. Fundalul sonor este bine ales , iar cadrele sunt filmate foarte profi .Nu voi dezvalui plotul deoarece doresc ca cititorii sa ramana in suspans si sa le starnesc curiozitatea. Eu impreuna cu prietenii mei am trecut prin diferite stari , printre care spaima , in timpul vizionarii. 
Recomand acest film.

Comentarii